יום שבת, 3 במאי 2008

ג'וניור ויסה בראיון בפרו "מאז שהגעתי שיחקתי כמעט בכל משחק"


הפרואני התראיין היום לאתר פרואני והנה כמה ציטוטים, חלקם דיי תמוהים.
על החיים בישראל :"אני שמח מאוד, טוב לי כאן, יש לי כמה חברים דרום אמריקאים בקבוצה מה שמאוד מקל עליי"
על הכדורגל בישראל :"הוא בכלל לא מזכיר את הכדורגל הדרום אמריקאי, הוא פיזי יותר, עם הרבה מסירות ארוכות, מהיר יותר ואני משתגל להתרגל אליו"
על דקות המשחק שלו בקבוצה :" המאמן משתמש בי לפעמים בהרכב ולפעמים כמחליף, מאז שהגעתי שחקתי בכל המשחקים חוץ מאולי משחק אחד או שניים" (ויזה פתח עד עכשיו ב2 משחקים בהרכב ובשאר המשחקים, כשנכנס כמחליף זה היה לדקות ספורות בשלהיי המשחק )
על המשפחה :" אני כאן עם אשתי ובני, אבי היה פה לפני חודשיים, אנחנו מטיילים ודיי נהנים".
על הנבחרת :"אני רוצה להיות בנבחרת, אבל אני צריך להוכיח כל יום למאמן שמגיע לי לשחק שם"
על ירושליים :" עיר יפייפיה, עם הרבה מקומות קדושים, מאוד נקייה ושקטה (??).."



אוגבונה: מקווה שדינמו בוקרשט תעשה לנו את העבודה.
הניגרי שרק חזר מפציעה והספיק להפצע שוב, אמר לאתר אוהדים של קלוז: '" אני מקווה שדינמו תעזור לנו ותנצח את סטיאווה ביום ראשון הקרוב".
קלוז' ניצחה במחזור הזה את גלוריה ונמצאת במקום הראשון כשהיא מקדימה את סטיאווה עם משחק חסר, בנקודה, סטיאווה תיפגוש מחר בדרבי את דינמו כשלזו אין מה להפסיד כמעט וזיטו מחזיק אצבעות.


ססק פברגס בתשובה משלו להופעה של קראוץ' מהפוסט הקודם
בפרומו לתוכנית טלויזיה הזוייה שהוא קיבל ותעלה בקרוב.
ילדים- לא לנסות את זה בבית!!







אני ראיתי את הוידאו בבלוג שנקרא the beautiful game


והנה עוד וידאו מהבלוג המצויין הזה, תוף אוהדים נחת על שוטר וזה נראה דיי כואב...

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner