יום שבת, 31 ביולי 2010

ווציצביץ': אני חזק מתמיד.

תמונה מהאתר novosti.rs



 נמנייה ווצ'יצ'ביץ', ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה ועבר פציעה קשה שהשביתה אותו אחריי עשרה משחקים, התראיין השבוע לאתר בסרביה וסיכם את העונה.
"התגברתי על כל הקשיים, מאז מרץ אני מתאמן לבד כי לא יכולתי לבעוט בכדור, במאי קבלתי אור ירוק לאחר שעברתי בדיקות וזה כולל רופאים מסרביה, ישראל וגרמניה לחזור להתאמן כרגיל ומאז האצתי את קצב האימון כדי לחזור כמה שיותר מהר לכושר משחק".

נמה גם מתייחס לעונה הבאה:
"זה נושא שאני רוצה לסגור כמה שיותר מהר, עם הפועל תל אביב לא אמשיך , לא הגענו לסיכום ואני לא מעוניין , אולי זו טעות אבל אני ממשיך הלאה. יש לי הצעות מקפריסין, בלגיה ומהליגה השנייה בגרמניה, אני חייב להחליט מהר כדי לחזור להתאמן עם קבוצה."
על הנסיבות שהביאו אותו לישראל :"הסוכן שלי אמר שהוא לא צריך לשוחח עם הרבה קבוצות כדי להשיג לי חוזה טוב,  אבל לבסוף המו"מ נכשלו ומצאתי את עצמי בתל אביב, היה לי נחמד בישראל אבל קשה בלי לשחק כדורגל בתקופה כ"כ ארוכה. עזבתי את הפועל ברוח טובה ואני לא אמור לפצות אותם כשאעבור לקבוצה חדשה".
הוא גם מסכם את התקופה שלו בישראל:
"כדורגל לפעמים מספק סיפורים יוצאי דופן, שחקתי 9 משחקים, כבשתי שלושה שערים ובשלתי עוד חמישה. השער שכבשתי נבחר לשער היפה בישראל ולאחד ממאה השערים היפים בעולם לעונת 2009-2010."

 הפנדל הכי מוזר שנצפה במגרשיי הכדורגל

זה קרה באליפות העולם לנשים עד גיל 20 ואחראית לכך היא הבלמית הדרום קוריאנית ג'אונג יונגה במשחק מול הגרמניות שניצחו 5-1.




החמצת העונה

ולמרות שהעונה בקושי החלה, יש לנו זוכה, מדובר ברוי מיגל מצסק"א שעשה את הבלתי יאומן אמש בליגה האירופאית מול קליפטונביל

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner