יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

השחרור המסתורי של דון בורטי מסכנין

כן, זה קורה בפעם השניה. אחריי שבפעם שעברה שחררה מכבי תל אביב את אדון בורטי לאחר שהואשם בגניבה ע"פ הפרסומים, ביקש בורטי אחריי משחקי האינטרטוטו מול לה קורוניה שיחרור מסכנין בשל מות בנו ונענה בחיוב.
ומה כ"כ מסתורי? הו! היום בגאנה טוען מר בורטי שהסיבה שגרמה לו לעזוב את ישראל היא העובדה שאחריי המשחקים באינטרטוטו לה קורוניה התעניינה בו, אז הוא עזב חזרה לגאנה לסדר את הויזה שלו וכמה מסמכים לפני שהוא נוסע לספרד.
אגב, בהצצה באחד הפורומים בגאנה, ניתן לראות הודעות של אוהדים שטוענים כי זו לא הפעם הראשונה שבורטי טוען שבנו מת בזמן שביקש שחרור מהקבוצה.

בואטנג ג'וניור
















זוכרים את החשיפה על האח לכאורה של טוטו תמוז? , היום במלפפון חשיפה נוספת - האח של דרק בואטנג.
בטורניר גוטיה שבשבדיה לנערים בגילאי 11- 19 הנחשב לטורניר הגדול בעולם ולוקחים בו חלק מאות קבוצות של בנות ובנים מיותר מ60 מדינות ברחבי העולם.ע"פ דיווחים ברשת, אחד השחקנים היותר מרשימים בשלב הבתים לגילאי 18 הוא פליימייקר מקבוצת ליברטי הגנאית שעשתה חייל בטורניר, כבשה 17 שערים בשלושה משחקים בשלב הבתים והפסידה רק בגמר לאלפסבורג המקומית, שמו של השחקן הוא ריצ'רד קווסי בואטנג, מקבוצת ליברטי הגנאית, וכמו שניחשתם מדובר באח של דרק שגם כבש חמישה שערים אבל בעיקר ניחן ביכולת מסירה יוצאת דופן.
דודו דאהן- לטיפולך!

מספרת מכסיקנית לחיבורים

שימו לב לשער ה"ספקלטולרי" כפי שהגדיר השדר ממכסיקו. אין לי שמץ של מושג, במי מדובר..מצד שני, למי אכפת?












בקהאם גורף תארים בארה"ב

והפעם, עיצרו את הנשימה....
בקס, זכה בתואר "איש הספורט האהוב על הילדים" באיזה טקס מטופש. את הפרס הוא קיבל מלא פחות מסוייר מאבודים שכנראה הצליח לברוח מהאי האבוד ונחת היישר לטקס.









אפרופו בקהאם, שימו לב לדמיון המפתיע
נלקח מהבלוג totallylooklike








אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner