יום ראשון, 24 בפברואר 2008

האם פרנק טמילה הוא אחיו החורג של טוטו תמוז?

כל הסימנים מעידים שכן. בתחילת העונה גילו בטורניר קוקה קולה שבלאגוס, נציגים של קבוצת וואלטה ממלטה, שחקן צעיר ומוכשר בן 17 . בראיון איתו באתר timesofmalta אומר פרנק שהוא אחיו של אומינגו טמילה. אומינגו הוא אחיו החורג של טוטו תמוז... הוא גם מספר שאביו נפטר כשהיה בן 12, מה שהופך את העלילה למורכבת כי אביו של טוטו ושל אומינגו הוא קלמנט טמילה, שחי וקיים ואף מאמן קבוצת חובבים באנגליה. מצד שני הוא אומר שם שיש לו דוד שגר בעבר בישראל ושיחק בנבחרת ניגריה , דיי תואם את הפרופיל של קלמנט , סיפור מוזר שעדיין לא נפתר. מה שכן, כנראה שגם הוא וגם טוטו לא יודעים על קשר המשפחתי הישיר או העקיף בינהם.




במלטה פרנק פורח, הוא זכה בחודש ינואר האחרון בתואר שחקן החודש בליגה המקומית ,כבש שלושה שערים ומוביל את וואלטה לאליפות. אבל השיא ואולי התפנית בקריירה של פרנק הגיע בחודש ינואר האחרון, יובנטוס הגיעה למלטה הוהשתתפה בטורניר מקומי (גביע הגינות כלשהו), בגמר נפגשו ואלטה ויובנטוס ששיחקה עם כל הכוכבים מסרייה איי, המשחק הסתיים בתוצאה 1-1 כשאת השער לוואלטה מבשל בהקפצה יפה טמילה בן ה17 שגם הפגין במשחק יכולת מרשימה. יוטיוב מצורף בהמשך. וואלטה ניצחה בפנדלים. אביו המאמץ של פרנק מנסה לארגן לו אזרחות מאלטית כמה שיותר מהר כדי שיכול לשחק בנבחרת , טים, סוכן ממלטה שעוקב אחריי הליגה המקומית טוען שהוא ייצא מהר מאוד למועדון גדול יותר באירופה. יכול להיות שלסיפור ולקשר הישראלי יהיה במשך בעתיד, אני אשתדל לעקוב. למטה מצורף וידאו שערכה עליו הטלויזיה המלטית וכמובן השער שבישל מול יובנטוס. בערך דקה ו20 שניות מהפתיחה, את השער ליובה אגב בישל נדבד.




וידאו שהכינה עליו תחנת טלויזיה במלטה לרגל זכייתו בתואר כדורגלן החודש




שער נוסף לגיא אסולין
בנצחון 3-1 על קבוצת ויאלנובה , לגיא כבר 7 שערים העונה, מאזן דיי מדהים בהתחשב שמדובר בנער שעדיין לא מלאו לו 17 ומשחק עם קבוצת בוגרים, היה פצוע חודש ומשחק רק במגרש הביתי של המועדון.


מירון בילברג החתים את השוער סקוט היגינס שיחק במכבי הרצליה


מירון בילברג, דירקטור קבוצת גולד קוסט גלאקסי קיבל את האישור המיוחל להצטרף לליגה האוסטרלית המקצוענית עם קבוצתו ואחריי דיבורים על קאנו, סיכם עם היגינס ששיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה ולא הצטיין בלשון המעטה



.



בכורה לא מוצלחת ללחמן בגאנה.

ה"שילוב של הטכניקה האפריקאית עם הטקטיקה האירופאית" בינתיים לא מניב פרות והיום הפסידה הארטס עם לחמן על הקווים 2-0 לריאל טאמלה והסתבכה קשות בתקרית. עם זה לא מספיק יש דיווחים על שחקנים שהחרימו את המשחק בגלל התחיוביות שלא כובדו ובנוסף הנהלת הארטס הודיעה לשחקנים שמעכשיו שחקן שייתפס שיכור יושעה מיידית מהקבוצה.
קיצור, יש לי תחושה שלחמן יתגעגע בקרוב לתחלואי הכדורגל הישראלי.


רודרידו גולדברג כובש מול אגרנטינה
לפני חודש במסגרת ליגת הקט רגל "שואו בול" שגם מאראדונה הגדול לקח בה חלק

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner