יום שלישי, 19 בפברואר 2008

טלקיסקי :" השער היפה בקריירה"

טלקיסקי התראיין לאתר GONG בעקבות השער המדהים שלו בראשון. הנה כמה מהציטוטים היותר מעניינים בראיון:
על זימון לנבחרת בולגריה: " אני לא רוצה להתייחס לזה כרגע, יש מאמן והוא זה שמחליט, אני לא מכיר שחקן שלא רוצה לשחק בנבחרת.
הוא מתייחס לשער ובכלל לכדורגל הישראלי "השער שהבקעתי ביום ראשון הוא היפה ביותר בקריירה שלי, אני מופתע מהרמה והאוירה בכדורגל פה, האוהדים של שתי הקבוצות נתנו אוירה נהדרת וזה הזכיר לי את האוירה שיש בדרבי של לבסקי -צסקא.
לא יכול לאמר כרגע איזה כדורגל טוב יותר, הישראלי או הבולגרי, שחקנו נגד קבוצות ברמות שונות, אבל באופן כללי רמת הכדורגל הפתיעה אותי. בתחילה אני וטופזאקוב היינו אלמונים, עכשיו הקהל מכיר אותנו ושר שירים כשהוא מזכיר את השמות שלנו."


אובודו אוקוצ'ה רוצה להחליף אזרחות


החלוץ סמואל אבודו אוצ'ו המכונה "אוקוצה" ממכבי נתניה ,התראיין אתמול לתחנת happyfm בגאנה ואמר שיש 80 אחוז סיכוי שיחליף את אזרחותו הגנאית בזו של טוגו. אוקוצ'ה שהגיע לנתניה מסנץ קבוצתו של יאמר, הסביר שנמאס לו לחכות לזימון לנבחרת גאנה וההתאחדות הטוגולזית ביקשה ממנו לחתום על מסמכים לאזרחות, כדי שיוכל לשחק בנבחרת. הפרוצדורה בכל מקרה עלולה להיות מסובכת כיוון שאוקוצ'ה כבר שיחק בנבחרת הצעירה של גאנה. למרות זאת הוא מבטיח שאם ייקבל הזדמנות הוא לא יאכזב את לרואה המאמן. כמו כן טוען אוקוצ'ה שיש לו הצעות רבות מקבוצות באירופה.


לי באופן אישי זה נשמע כמו "תחזיקו אותי"..

בפינת היוטיוב היומית השער המהיר בהיסטוריה שהבקיע פרד מברזיל:





2 תגובות:

ליאורה אמר/ה...

תביא עוד ראיונות של שחקנים זרים שמשחקים בארץ כמו טלקיסקי וטופוזאקוב. מעניין מה הם חושבים על הכדורגל שלנו...

חוץ מזה, בלוג ענק!

עורך הבלוג אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner