יום רביעי, 13 בפברואר 2008

אלי זיזוב- "אם גרנט ירצה אותי אצטרף מייד לצ'לסי."



משום מה , דיי מתעלמים בתקשורת בישראל מהכשרון הצעיר שמשחק בלבסקי ובדצמבר 2006 הפך להיות הזר הצעיר ביותר בבולגריה ששיחק בליגה הראשונה כשעדיין לא מלאו לו 16 שנים.
זיזוב כמעט ולא שיחק בעונה האחרונה, אבל בפגרה הזו , ויעידו על כך כמות השחקנים שלבסקי שחררה לקבוצות בישראל, החליט הבעלים של לבסקי טודור באטקוב, לבנות קבוצה חדשה לגמריי. אם לשפוט ע"פ משחקי ההכנה , זיזוב דיי בתוכניות של המאמן סטוילוב והוא בסכך הכל יהיה בן 17 בינואר.
בחודש שעבר ערכה לבסקי מחנה אימון באילת, בבולגריה פורסם שגרנט שוחח עם אמיל וולב ,עוזר המאמן על שחקנים בולגרים שצ'לסי מתעניינת בהם אבל וולב הכחיש ואמר שגרנט ביקש פרטים על ההתקדמות של...זיזוב!
זיזוב התראיין ל"גונג" הבולגרי . בנוהל אני מנסה לתרגם בתקוה שזה יהיה כמה שיותר קרוב למקור (וזה דיי קשה שמדובר בשפה הבולגרית).
"אם אברם גרנט ירצה אותי אעזוב מייד לצ'לסי. אני מרגיש נהדר בלסקי ורוצה להישאר כרגע רק במועדון הזה. הקבוצה הבולגרית מאוד נחמדה, השחקנים טובים והאימונים ברמה מאוד גבוהה. הרמה בישראל לא קרובה לאירופה כמו בבולגריה ,עדיף לי לשחק כאן עם שחקנים מוכשרים מברזיל, מרוקו ומקדוניה. "
זיזוב לומד בולגרית אצל אשתו של אמיל וולב . הכדורגלן המוכשר טוען שהוא לומד מלאו מסי. "אני אוהב אותו מאוד, מבחינתי הוא הכדורגלן הטוב בעולם, אני מסתכל ולומד ממנו והלוואי שיום אחד אגיע לרמות שלו. "
זיזוב מדקלם קלישאות כמו כדורגלן מנוסה " כמובן שאני רוצה לשחק יותר אבל המאמן קובע. אני נותן מעצמי הכל באימונים, אבל רק המאמן יחליט אם אני מספיק טוב או לא. "
בישראל זיזוב אוהד את הפועל ת"א, ואומר "אני שמח שטלקסקי וטופאזקוב הצטרפו לקבוצה, הם שחקנים מצויינים שיעזרו להם להשאר בליגה."
הוא גם סבור שהצרפתי בארדון יעזור לבני יהודה להיחלץ מהמקום האחרון.



אם אני זוכר נכון, זיזוב לא זומן לאחת הנבחרות הצעירות, דיי מוזר בהתחשב בעובדה שמדובר בשחקן שיהיה בינואר בן 17 וכבר מתוכנן לשחק בהרכב הראשון של קבוצה איכותית כמו לבסקי שמרשה לעצמה לשחרר לישראל שחקנים איכותיים כמו טלקסטי, טופוזאקוב ובארדון.

למרות הציטוטים שלו , אני לא אתפלא אם בפגרה הבאה הוא יחזור הביתה לאחת מהקבוצות העשירות בישראל.
אני אשתדל להביא וידאו שלו באחד הפוסטים הקרובים.


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זיזוב יהיה עוד שנה שנתיים בהפועל ב"ש , במקרה הטוב בליגת העל...

אחלה בלוג יש לך !

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner