יום שלישי, 11 במרץ 2008

עומר גולן בבלגיה :"מגדיר עצמי כחלוץ רחבה"

גולן, התראיין השבוע לתקשורת הבלגית , אין בשורות גדולות בראיון אבל הנה החלק העיקרי ממנו :
"אני לא אוהב לדבר על עצמי ומעדיף לתת לאחרים לשפוט אותי, אבל הייתי אומר שאני חלוץ רחבה ועושה הרבה תנועה כדי לכבוש. ככל שאתאמן יותר עם הקבוצה היכולת תשתפר ואני מקווה שגם התוצאות של הקבוצה יהיו טובות יותר. אני גר בלוקרן עם חברה שלי , אנחנו אוהבים מאוד את האוירה של העיר הקטנה, המקום שקט ויש לנו זמן לנוח ולעצמנו, ההשתלבות בעיר ובמועדון היתה מאוד קלה ואני מרגיש פה מצויין." ציפיה לגולים? "זו תמיד אחת המטרות ,אבל אני לא מלחיץ את עצמי, שהקבוצה תנצח זו תמיד המטרה ולא ממש משנה מי כובש, למרות זאת, תמיד נחמד לכבוש בייחוד כשאתה שחקן חדש."


כתבה נחמדה, בגלוג OFFSIDE על מועדון המעריצים של ריבר פלייט בישראל

או כמו שנהוג לכנות FILLAL, מדובר בחבר'ה ישראלים שעלו מארגנטינה והקימו ארגון אוהדים ושמו "דניאל פאסארלה", מיותר להסביר למה. את הארגון ייסד בחור בשם מרטין יונה, שהוא גם נשיא המועדון, לפני שנתיים. בעולם יש 160 ארגונים כאלה ויש להם אפילו בלוג או א"אתר רשמי" כפי שנכתב שם. הנה הכתבה המלאה .

שחקניי היריבה של הארטס הותקפו ונשדדו, המשחק נדחה.
לחמן למד השבוע עוד פרק על גאנה ונפלאותיה. מאמן ALLSTARS ו2 משחקניו סובלים מפגיעות ראש בעקבות שוד מזויין. זה קרה כשמכוניתם נחסמה ,הם הוצאו ממנה ושדדו מהם את כספם והטלפונים הסלולארים.
ההתאחדות הגנאית הסכימה לבקשת ALLSTARS לדחות את המשחק בשבוע. מוקדם יותר השבוע השעה לחמן מהאימונים את דן קוואיי שלא מילא אחר ההוראות הטקטיות והתקשה להתאים לסגנון ה4-4-2 שהישראלי מנסה להקנות לקבוצה.

כתבה על כדורגלנים אפריקאיים בישראל של המגזין הזמבי THE TIMES
לא ברור למה דוקא עכשיו מישהו נזכר. בין המרואיינים, דרק בואטנג :"כשקבלתי את ההעצה הסכמתי להגיע כי שמעתי שבית"ר מתכננת להופיע בליגת האלופות" , גיא לוי , שמסביר שמה שהמועדונים בישראל מחפשים באפריקאים זה את אלמנט הפיזיות. ניר לוין שטוען שבישראל משלמים לאפריקאים יותר מקבוצות בינוניות באירופה ומאמן מגאנה בשם נאנה קוואקו אגניימאן שטוען שישראל היא אפשרות מעניינת לשחקנים מאפריקה. תבלו

מנואל ניירה בשוק- מאה נשות הכדורגלנים ה"חמות" בעולם.
פרסם השבוע המגזין NUTS הבריטי ופאמלה דיאז- מחוץ לרשימה!
גברת בקהאם הסתפקה במקום ה81, הלא מכובד בכלל ובמקום הראשון, שריל קול, אשתו המדהימה של אשלי קול שבתמונה למטה.
תבלו



יו טיוב- ההתחזות הכי גרועה בעולם

כך לפחות טוען הבלוג the footey. נו, אני כבר ראיתי את שטראובר עושה הצגות לא פחות מגוכחות




עוד דבר קטן- קבלתי תלונות על כך שאני לא מחזיר מיילים, מסתבר שבצד שמאל של הבלוג, הכתובת היתה שגוייה והיא כמובן תוקנה.
אז אטם מישהו שלח לי בחודש אחרון מייל לפי הכתובת שהופיעה בצד ולא קיבל תשובה, זה רק בגלל טעות טכנית. אפשר לשלוח עכשיו לshaharxxx@gmail.com

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner