יום שישי, 7 במרץ 2008

סקר אתר AIRFUTBOL- גיא אסולין ההבטחה הבאה של בארסה



האתר עם העיצוב מחודש שלAIR FUTBOL , המסקר את שחקני הדור הצעיר של ברצלונה, ערך השבוע סקר ובו השתתפו כ336 גולשים. הם התבקשו לבחור את השחקן שיהיה ההבטחה הבאה של בארסה בעונה הבאה. כמעט 50 אחוז מהגולשים בחרו בגיא.

הפסד בכורה ללחמן בליגה
הארטס אוף אוק קבוצתו של לחמן, עדיין נמצאת במשבר עמוק ואתמול הפסידה לזיתונה אותה מאמן פאדי עומרי הלבנוני, עם רקורד בכדורגל הסורי שכבר כתבתי עליו בעבר, מעניין אם בסיום המשחק השניים לחצו יד. האוהדים מספרים באופן לא מפתיע על משחק אגרסיבי של השחקנים , את השער המצמק כבש החילוף של לחמן, דון בורטי שגם לו עבר הזוי בישראל.
ביום ראשון מצפה ללחמן הסופר קלאסיקו של גאנה מול קוטוקו, הפסד משפיל במשחק ו"אברם גרנט"כפי שמכנים אותו אוהדי הארטס עלול חזור לישראל הרבה יותר מהר ממה שתיכנן.

באחד הבלוגים של QPR כבר מכנים את בן סהר "פלופ"

לא נעים . מייקל מנסיין שגם שיחק עם סהר במילואים של צ'לסי, דוקא יוצא להגנתו.

שער הבכורה של מירוסביץ

בשבוע שעבר, זה קרה מול חימנסיה בנצחון 2-0





עשרת הצלילות המוצלחות ביותר במונדיאל האחרון..

תבלו







עשרת התלבושות הגרועות ביותר שנראו במגרשיי הכדורגל

הבחירה של הסאן עם כל הכבוד לרשימה המכובדת, אני לא ממש בטוח שמישהו מסוגל להתמודד עם התלבושת המגוחכת של חורחה קאמפוס.



3 תגובות:

דגל הקרן אמר/ה...

פוסט מצוין!

אנונימי אמר/ה...

היי שחר,

מה הסיפור של קווין פריינטה שנבחן במכבי תל אביב בפגרה ? לפי הקטעים שלו ביוטיוב קשה להבין איך מכבי לא החתימו אותו.

ד"א, לוזון הבטיח באיזה ראיון שקיימו איתו ב ONE לפני כחצי שנה בערך שגיא אסולין ישחק באולימפית בחודש פברואר. איך בידיוק הצליחו להשכיח את זה מתודעת הציבור ?

עורך הבלוג אמר/ה...

מנדו ליביו
לא הייתי מתלהב יותר מידי מכמה יוטיובים מגילאיי הנערים שהעלה לרשת אותו יוזר (נראה אחד הסוכנים), לא יודע למה לא החתימו אותו, מה שכן ראיתי שזה שלבנטה מאוד מקשים על השחרור שלו ובסוף 2007 כשקווין התדיין איתם על סעיף השחרור הם טענו שזה יעלה לו 2 מיליון דלר.
לגביי אסולין, כנראה רב הנסתר על הגלוי, הוא מזמן היה חייב לעלות על המדים של אחת הנבחרות ולו רק כדי למנוע מספרד לזמן אותו ולבטל את האפשרות שהוא יישחק איי פעם בישראל.

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner