יום חמישי, 20 במרץ 2008

פרסומים בבולגריה- טופוזאקוב יתחתן בסיום העונה



והמאושרת שחייה איתו בישראל היא הדוגמנית ואסלה טוטבה שמנחה תוכנית טלויזיה בבולגריה וגם הצטלמה למגזין MAXIM בתמונות שלא משאירות יותר מידי מקום לדמיון ואם זה לא מספיק, צירפתי לכם וידאו של טוטבה. בוא נאמר שהיא בהחלט הצליחה להכנס לנעליה של פאמלה דיאז ששהתה בתל אביב בעונה שעברה יחד עם ניירה. ע"פ הפרסום כשתסתיים העונה, יישא אלין את חברתו בשלוש השנים האחרונות.הכינו את החליפות!


"ההתאחדות הציליאנית פירסמה, אלבארז משחק בקבוצת CRISTIÁN ÁLVAREZ FC

מי שחושב שרק לחבר'ה של אבי לוזון יש טעויות מביכות ייוכח שגם בצ'ילה יודעים לעשות צחוק מעצמם. האתר TERRA חשף כי ברשימה שפורסמה באתר הרשמי נכתב כי אלברז המגן מבית"ר ירושלים שזומן למשחק הידידות מול ישראל משחק בקבוצת שנקראת על שמו, בינתיים האתר הספיק לתקן את הטעות. לא נורא.

רודריגו גולדברג "הליגה בישראל פיזית ומהירה מהליגה הצ'יליאנית"

החבר'ה הצ'יליאנים מממשיכים לפזר מחמאות על הכדורגל שלנו ואחריי מירוסביץ' וורוזנטל, האתר של ההתאחדות שהזכרתי קודם, פירסם ראיון עם רודריגו לקראת המשחק. "השחקן הכי מסוכן בישראל הוא יוסי בניון ,הוא נע מאזור לאזור ובעל טכניקה טובה, התאמנתי במכבי עם טל בן חיים כשהיה צעיר, אבל מייד אפשר היה להבחין שמדובר בשחקן איכותי, מהיר חכם וחזק, היום הוא בצ'לסי. הליגה בישראל פיזית ומהירה מהליגה בצ'ילה היא מאוד דינמית ואם אין לך כושר פיזי ראוי, קשה מאוד לשחק שם. הקבוצות לא משחקות באופן זהה, יש כאלה שמשחקות חזק , וכאלה שמשלבות בעיקר טכניקה. גם השגריר ברונפמן התראיין לאתר ואמר שבישראל מצפים ל12,000 צופים

עשרת השערים המובחרים שנכבשו ישירות מהקרן
לפחות ע"פ whoateallthepies שמספק לנו מידי שבוע מצעד חדש של עשרת מובחריםץ הפעם נבחרו עשרה שערים שנכבשו ישירות מהקרן, בוא נאמר שלזוהר, מלמיליאן ולסיני היה בהחלט סיכוי להשתלב במצעד. הוידאו שבחרתי להציג בבלוג הוא דוקא של ג'ון בן ה8 שאפילו לא ניסה לסובב את הכדור פנימה והצליח לכבוש מהקרן בעזרת הברזל שניצב על קו השער .
לצפייה בעשירייה לחצו כאן




תגובות, הערות וכו' ע"י לחיצה על תגובות למטה

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner