יום שלישי, 1 באפריל 2008

מקרייב על הכוונת של מאמן נבחרת בולגריה וגם מתרשם מהכדורגל בישראל

אתמול בראיון לתקשורת הבולגרית, סיפר מקרייב שהוא סה"כ מאוד נהנה באשדוד "לא ציפיתי שהכדורגל הישראלי יהיה ברמה גבוהה כ"כ" אומר מקרייב. "למשחקים שלנו מגיעים בין 6,000 ל7,000 אוהדים" וע"פ מקרייב המטרה היא להגיע ל15,000 אוהדים באיצטדיון, זה בטח לא יקרה באצטדיון הי"א.
מקרייב מצפה לזימון לנבחרת (עדכון בהמשך הפוסט) "אני מאוד מקווה לקבל זימון, אני בינתיים ממשיך לשחק ולהוכיח את עצמי ולחכות שיגיע הרגע שבו אקבל זימון לנבחרת, מאז שעזבתי את בולגריה, אף אחד מההתאחדות או מצוות האימון לא שוחח איתי על זימון, אני מקווה להמשיך לתת תצוגות טובות ולהרשים אותם". למקרייב קשה להסתדר פה עם השפה, אבל הוא אומר שהחבר'ה הבולגרים שמשחקים בארץ שומרים על קשר ועוזרים אחד לשני, מה שמקל על ההתאקלמות.
מקרייב מספר שהוא שומע שיש התעניינות לגביו, אבל הוא חתום לעוד 4 עונות באשדוד.
מרקוב : "אני מתכוון לעקוב אחריי מקרייב.
בתזמון מקרי עם הראיון (או שלא) ערך אתמול מאמן נבחרת בולגריה מסיבת עיתונאים, הוא התלונן על הרמה של הליגה המקומית, אבל הבשורה הגדולה מבחינתו של מקרייב וגם של אשדוד ובן זקן , היא שמרקוב מתכוון לנסוע לטורקיה כדי לעקוב אחרי שחקן בולגרי ולישראל כדי לעקוב אחריי מרקוב ואולי לזמן אותו לנבחרת.

קצרים
קליף מולנגה, שנקשר כמה פעמים למועדון של הלוזונים ואפילו לא מזמן צוטט כאילו הוא מגיע לחתום בקרוב, סיכם בקבוצת WITS מזמביה. לארייה קינגסטון חזר מפציעה וכבש שער ניצחון לזכות הארטס מול דאנדי בשבת , בקרוב הוידאו. אומנם זה קרה לפניי חודשיים, אבל רק עכשיו שמתי לב שמהו קודרו מונה למאמן נבחרת בוסניה.


וידאו משעשע של בואטנג
זה קרה במונדיאל האחרון, אפייה הלך לשוחח ולהחליף חוויות עם החברים הכוכבים הברזילאים שלו מאיטליה (וגם להתמזמז עם חלק מהם..) לפני המשחק בין הנבחרות . פתאום ניגש לאיזור בואטנג הצעיר והחל ללחוץ ולחלק צ'אפחות לברזילאים המבולבלים. את השדרים השבדים שהכירו את בואטנג מסולנה, הוידאו הזה מאוד הצחיק, למען האמת גם אותי .


הבלוג whoateallthepies קיבץ שלושה שעריי עקב בעקבות הדובדבן של רונאלדו בשבת.
תבלו

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner