יום שישי, 4 באפריל 2008

פרשת אובוקה- מכבי פ"ת. הגירסא הניגרית

ולמרבה הצער כנראה הסיפור האמיתי והעגום של שחקן מוכשר שכנראה לעולם לא יממש את הכשרון בגלל פרשות כאלה:
פליקס אובוקה עזב לפניי כשבועיים את ישראל לטענתו, לאחר שקיבל זימון מסאמסון סיאסיה למחנה הנבחרת האולימפית שהתכוננה למשחק מול דרום אפריקה. בישראל פורסם כי הלוזונים חושדים שפליקס פיברק את הזימון.
לפי הגירסא הישראלית, אובוקה לא חזר לישראל והלוזונים החליטו לזרוק אותו ולא לשלם לו משכורת בגלל עבירת המשמעת.
אתמול פירסם האתר goalnigeria גירסא משלו לסיפור: לטענת האתר, אובוקה אכן לא קיבל זימון לנבחרת והוא הגיע למחנה אחריי שסיכם עם המאמן סאמסון סיאסיה שהוא מגיע על חשבונו ושאם ייכלל בסגל הוא יפוצה. למרבה הצער אובוקה לא נכלל בסגל וכשהתקשר שלשום לגיא לוזון לבקש כרטיסי טיסה כדי לחזור לארץ כיון שההתאחדות הניגרית מסרבת לממן לו טיסה לישראל כמו שסוכם מראש, הביע לוזון אכזבה מההתנהגות של אובוקה ודרש ממנו להתייצב מיידית בישראל וסירב לממן לו את הטיסה. אובוקה תקוע בלאגוס, והמועדון הכריז שהוא פשוט נעדר. מזכיר ההתאחדות הניגרית שולה, אמר על הפרשה " אובוקה לא היחיד שהציע את עצמו בלי שזומן, שחקן אחר בשלם אולוביו (אולי אדפמי מבני לוד) הציע עצמו וקיבל זימון ולכן כרטיס הטיסה תמומן ע"י ההתאחדות. גם כל מי שזומן תוקצב על ידינו, פשוט מדובר באי הבנה בין אובוקה לסיאסיה ולכן הוא לא ייקבל מימון לטיסה" סיפור מוזר, עצוב, עם התאחדות ומועדון שמתנהגים באטימות, ושחקן מוכשר שהורס לעצמו את הקריירה בשל התנהלות מבזה.

בינתיים בגאנה: עדכונים על לחמן, הארטס וישמעאל אדו מבוקש בנתניה??.


אחריי שצימצם באופן משמעותי את הסגל, החתים לחמן 7 שחקנים ביניהם אדו וצ'רלס טיילור, מלפפון קבוע במדורי הקיץ בישראל. הישראלי נתן למועדון רשימה של שחקנים בהם הוא מעוניין לפני שטס לישראל ובינתיים המועדון הגיע איתם להסכמות. לטענת אלברט קומי, לחמן מרוצה מההחתמה של אדו, אבל טוען שהוא צריך לעבוד קשה כדי לחזור להיות "אדו הישן". "הוא הבהיר לשחקנים שלאף אחד אין טאבו בהרכב, הוא לא מרוצה מהגישה של חלק מהשחקנים באימון ודרש מהם להתנהג בדיוק כמו שאר השחקנים" הוסיף קומי.
בינתיים, העיתון dailyguide sport , טוען שאדו יעזוב את המועדון כבר ביוני הקרוב אחריי שמספר קבוצות מעוניינות בו, בינהם מכבי נתניה וסעיף מיוחד בחוזה מאפשר לו לצאת לאירופה.

שערים עצמיים בהונגריה

אני מעלה הנה שוב את השער העצמי מהונגריה שכבר הופיע בפוסט הקודם, רק כדי שתראו את הדימיון לעוד שער עצמי מהונגריה ב2001, אומנם הכדור לא חזר מפנדל, אבל קשה להתעלם מהשכפול.

השער משבוע שעבר כאן:




והשער של טוקודי מאויפשט מ2001 :

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אטימות של המועדון ???

שיגיד תודה שהם לא תובעים אותו , ביזיון של התנהגות שלו.
ההתאחדות של ניגריה גם פעלה בצורה שכונתית אבל ההתנהגות של אובוקה דוחה

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner