יום שלישי, 22 באפריל 2008

אסולין, הכשרון הרביעי







שוב ספיישל גדול של העיתון sport הספרדי על גיא, כשהכותרת שלו היא Assulin, el cuarto talento, כשהכוונה היא שאחריי השלישיה ,מסי, בוג'אן וג'ובאני, הגיע תורו של הכשרון הרביעי שכבש השנה כבר תשעה שערים בקבוצת הB של המועדון, לפרוח. בנוסף לכתבת הפרופיל שלא מדווחת על משהו חדש במיוחד (מנצ'טסר צ'לסי וארסנל התעניינו וכו') יש ניתוח מעניין של פרנק סאנצ'ז (המאמן הראשון שפגש את גיא בבארסה) על המשחק של גיא והוא עובר על כל אלמנט , מחמיא לו מאוד כמעט בכל סעיף, מרגל ימין ורגל שמאל, דרך המהירות שמזכירה לו כמובן את מסי, הדריבל שלטענתוהוא החזק שלו, הבעיטות, הפיזיות והצד המנטלי, הוא גם טוען שהוא שיפר מאוד את המשחק הקבוצתי שלו וכשהגיע לספרד הוא היה רגיל לשחק בצורה אינדיבדואלית והיום הוא משתף הרבה יותר את חבריו לקבוצה.

והנה וידאו חדש של גיא שהועלה ממש השבוע ליוטיוב מהמשחק של בארסה B מול ראפיטייאנסה







אבא של טוטו תמוז טוען שקיבל פנייה לאמן את נבחרת ניגריה

קלמנט טמילה, שמאמן את קנטיש טאון האנגלית ועלה איתם ליגה, טוען שהוא סירב לקחת על עצמו את המישרה כיון שהוא "עדיין לא מרגיש מוכן" ושהוא גם "צריך עוד ניסיון". מי שמאמן את הנבחרת הוא שאיבו אמודו שכבר אימן אותה

אם יש מישהו שעוד לא ראה את השער של פביאני מסוף השבוע- אל תחמיצו!





כתבה ששידרה רשת ESPN על סחר הכדורגלנים באפריקה
הסיפור העצוב הוא על צעיר סנגלי בשם ג'ומו מנדוזה ש"סוכן רחוב" שלח אותו לקבוצה בפורטוגל עם הבטחות שונות, והיום הוא בלי עבודה, בלי בית ובלי כסף .. קרדיט לבלוג Theoffside rules









אין לי מושג איך לקרוא לGIF הזה של ארבעת המוסקטרים מארסנל

אבל הייתי חייב להעלות אותו לפוסט, אתם מוזמנים להציע שמות בתגובות למטה..


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Toner, I hope you enjoy. The address is http://toner-brasil.blogspot.com. A hug.

אנונימי אמר/ה...

הקטע הזה לקוח מהסרט זולאנדאר(ZOOLANDER) אז חשבתי שאולי ניתן יהיה לקרוא לזה זולאוונגאר(אולי הזולה של ארסן, עם אפשר), בכל מקרה זה נחמד.

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner