יום שבת, 5 ביולי 2008

וידאו חדש של גיא אסולין




בוליבאני להפועל חיפה

מילטון קוימברה , חלוץ נבחרת בוליביה המכונה "אל באפולו" טוען שהוא בדך להפועל חיפה. לעיתים המלפפונים הללו מופיעים באתרים מקומיים מפוקפקים, אבל לא כל יום ניצב השחקן מול המצלמות ומספר על כך, הנה:



החברה של רונאלדו מתפשטת

כריסטיאנו שבילה את החופשה האחרונה עם נרידה גלארדו, כפי שתועד בפוסט הזה , כנראה יסיים את הקשר הקצר עם הפורטוגזית בעקבות התמונות האלה שהתפרסמו בסוף השבוע האחרון. הנה גם הקישור המלא לתמונות שהופיעו בבלוג the footie:

http://splashnewsonline.celebuzz.com/2008/05/christiano-ronaldo-nerida-gall.html


הלילה- Freekick masters 2008


תחרות שהיתה אמורה להיערך לפני שנה ונדחתה, מיטב הכוכבים העולמיים ייקחו חלק בטורניר בעיטות חופשיות שהזוכה בו יקבל מיליון דולר, השוער המצטיין יקבל חצי מיליון. מעיון ברשימת המשתתפים המאוד מכובדת (רונאלדיניו, מסי, טורס, דל פיירו, פביאנו, מארקז, ג'וניניו ועוד..)אפשר לראות שמדובר בסופרסטארים ברמה עולמית, אבל לא בהכרח הבועטים הטובים בעולם, בקאהם למשל, ישחק בזמן הטורניר עם קבוצתו ולא יקח חלק..למה אף אחד לא הזמין את טועמה?

קישור לאתר האליפות, מן הסתם וידאוז יבואו בהמשך השבוע.

ברק יצחקי

סיפר השבוע בגנק שהוא חולה ולא יכול להצטרף לאימון, ראשיי גנק התעוררו למחרת ונחשפו לתמונות ממחנה האימון של בית"ר. במשחק האימון הראשון העונה של גנק שניצחה 5-0 עם שער של ברדה יצחקי כבר לא היה בסגל והוא כנראה בדרך חזרה לארץ. השאלה רק לאיזה קבוצה ובאיזה מחיר.

ככה משווקים מרצ'נדייז!
שימו לב לסרט הפרסומת המצויין לחולצות החדשות של אייאקס, שצולם במרכז מסחרי באמסטרדם עם הולנדים שהיו בסביבה ולא ניצבים או דוגמנים.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שחר, בלוג מעולה במיוחד.
הפרסומת לאייקס גדולה!
גם הטורניר הזה נשמע מעניין.

עורך הבלוג אמר/ה...

תודה רבה

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner