יום חמישי, 21 בפברואר 2008

האם בריילובסקי בדרך לאמן במיאמי?

תחנת הטלויזיה ESPN שידרה אתמול בערב סקר מוזר ושאלה האם למאמן המפוטר של אמריקה כדאי לאמן במיאמי, למרבה ההפתעה רוב העונים לסקר ענו בחיוב. מסתבר הבעלים של התחנה המכסיקנית הוא משקיע ממיאמי שנוהג
לתווך בכל מיני עסקאות כדורגל מקומיות . שווה לעקוב.

למה קרויטרו לא רצה לחתום בקרית שמונה?


בחלון ההעברות האחרון, פירסמו כלי התקשורת בישראל שמריוס קרויטרו, קשר רומני מסטיאווה בוקרשט סיכם בקרית שמונה. לבסוף פוצץ המו"מ והקשר לא נחת בארץ. אתמול הוא הסביר לאתר רומני על הסיבה שגרמה לו להתחרט.


"קבלתי הצעה טובה" אומר מריוס, "אבל העדפתי לסרב כדי לחתום בקיאלואל שנמצאת בחלק המולדובי של רומני שם שיחקתי בעבר ויש לי קשר מיוחד למקום".




חשבתם שתקבלו פוסט בלי עדכון לחמן?


כן, אני יודע שקצת נמאס, אבל למיטב ידיעתי הבלוג הזה הוא אמצעי התקשורת היחיד אשר עוקב אחר מעלליו של לחמן בגאנה, אז בינתיים אני ממשיך לעדכן, עד שיימאס, אותי לפחות זה משעשע.


היום לחמן התראיין לרדיו בגאנה והבטיח "להחזיר את החיוך לאוהדי הארטס" (מממ..נשמע מוכר..). לחמן מוסיף שהמטרה שלו היא "לשלב את הטכניקה האפריקאית עם טקטיקה אירופאית" וכך יגרום להארטס להראות טוב יותר. "אציג כדורגל מודרני" אומר המאמן הישראלי. לחמן גם העביר את מיקום האימונים של הקבוצה. הכתב מברר את הסיבה שגרמה ללחמן לוותר על הצעות ארטקטיביות (???האאא) כדי לחתום בגאנה ולחמן מסביר:"הארטס מועדון גדול שאני מאוד מכבד ומבחינתי מדובר באתגר רציני". לחמן גם קורא לאוהדים שלא לאבד תקוה ולהמשיך לתמוך בקבוצה שהשיגה 12 נקודות מתוך 30 אפשריות ומסיים באם כל הקלישאות : "יש אור בקצה המנהרה".




רונאלדו ועפרון הלייזר.


תקרית מוזרה אמש בליון כשהאוהדים המקומיים "סימנו" בזמן המשחק את רונאלדו עם עפרון לייזר. מנצ'סטר מתכוונת להתלונן באופ"א, פרגסון טוען שעוד בזמן החימום היה אפשר לראות את הלייזר וכבר אז הם פנו למשקיפים שרשמו את האירוע המוזר בדו"ח המשחק.
יוטיוב:





2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה שחר על כך שאיתרת לי את אקוורנטה.אני מחפש אותו כבר מתחילת העונה. חלוץ פנטסטי ופוטנציאל אדיר למרות שהוא בן 21 כבר חמש שנים . נראה לי שקברניטי הענף לא העריכו אותו מספיק .


אחרי שנעלה את הפועל פ-ת ליגה נדאג להחתים אותו על חוזה ל - 15 שנה.

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג תמשיך ככה

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner