יום שישי, 15 בפברואר 2008

ישראלי יביא את קאנו לאוסטרליה?








בילברג הישראלי שנולד בחיפה וגם אימן כמה קבוצות נוער בישראל , מזמן נחשב לדמות מפתח בכדורגל האוסטרלי. בסוף 2006 ,מירון התפטר מקויינסלנד רואר, ובמקומו מונה פרנק פרינה ששיחק מול ישראל בנבחרת אוסטרליה כשעוד היינו חלק מאוקיאניה. בילברג הוא היום פרשן כדורגל ויותר חשוב היוזם והדירקטור של קבוצת Gold Coast Galaxy , קבוצת אחות של גלאקסי מלוס אנג'לס בה משחק דיוויד בקהאם. היזמים כבר הצליחו לגייס 10 מיליון דולר כדיי להשתלב בליגה האוסטרלית הבכירה ובשבוע הבא אמורה ההתאחדות האוסטרלית לאשר סופית את השתלבות הקבוצה ב A-League שתתרחב ל10 קבוצות. מירון כנראה יימנה את פול אוקון שהיה קפטן הנבחרת ושחקן בפריימר ליג למאמן. כבר עכשיו הדהים מירון את אוסטרליה כשפנה ללא אחר מאשר קאנו! הקפטן של נבחרת ניגריה ושחקן פורטסמות'. הוא אמר ל"טיימס" :"אוהדים באוסטרליה מכירים אותו, הם צפו בו במשחקים של ארסנל, פורטסמות' וניגריה והוא שם שיכול לגרום לאוהדים התרגשות כי הוא משחק עם נשמה וגם סקורר מצויין".
נמשיך לעקוב אחריי ההתפתחויות בארצו של פרנק ארוק.


מזמן לא עדכנתי על מסעותיו של לחמן בגאנה


אז הנה-עדכונים טריים מהיום: האתר graphic online מבשר שלחמן סיכם בהארטס. ע"פ הידיעה לחמן מוגדר בתקשורת הישראלית כ"פילוסוף של כדורגל" וכן שלחמן "עבד עם קבוצות גרמניות בינהן קייזרסלאוטן", עם "קבוצות ערביות" ולא שכח לדלג על ההכרות הקודמת שלו עם מאמן צ'לסי הנוכחי. הארטס תעזוב הערב את גאנה לגאבון יחד עם לחמן ותשחק שם מול הקבוצה עם השם המרגש fc 105. כמו כן המועדון סיכם עם מאמן כושר מדרום אפריקה. פרנק נלסון, חבר ההנהלה אופטימי לגביי סיכויי ההצלחה של לחמן.

מה שלחמן אולי לא יודע, זה שצפוי לו דרבי מזרח תיכוני מאוד מעניין כשהעולה החדשה Zaytuna FC מינתה למאמן את פאדי עומרי הלבנוני (בתמונה למטה) שנחשב לשחקן כדורגל גדול בארצו. האם הנקמה על חיסולו של מורנייה תגיע על מגרש הכדורגל? ימים יגידו.




תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

יהיה אדיר אם מייברג יביא לאוסטרליה כדורגלן ישראלי.

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner